Travians
اولین وبلاگ آموزشی بازی تراوینز به زبان پارسی

آموزش♥منوی پروفایل افراد چگونه بازی کردن در رستوران(minigame) آموزش AP/OP/SP/XP food CA چرا بعضی از جاده ها بسته است؟ Gold club.کلوپ طلائی Diamond/الماس...مهم ترین چیز بازی bug/سوسک بعد 111 روز چی میشه؟ bath CA تراوینز چیست؟ Travians...Iranian army


چگونه بازی کردن در رستوران(minigame)

مائوس را ببرید روی دایره ای که سمت چپ-بالای صفحه قرار دارد.(که علامت شمشیر/تاس و مهره شطرنج/نون و پنیر/چوب و گندم و... دارد) بعد یک قسمت کوچک قهوه ای رنگ باز میشه و روی علامت دوم کلیک کنید.(همان علامت تاس و مهره شطرنج و کارت داره) بعد اگر کاراکتر شما بیرون از خانه با جایی باشد به طرف رستوران حرکت میکند.

پس از اینکه وارد رستوران شدید ، روی یکی از میز ها یک شطرنج مشاهده میکنید که اگر مائوس را روی آن ببرید مینویسد:minigames

اگر میخواهید به جای اکشن پوینت خود(Action point) ستاره/sp/امتیاز اجتماعی به دست آورید به اینجا مراجعه کنید.

همه ی افراد تراوینز به اینجا می آیند و یک بازی مثل کارت بازی ، شطرنج ، دوز ، دومینو ، سنگ کاغذ قیچی ، خونه سازی و... انتخاب میکنند تا در صفحه ی اصلی به نمایش در آید و داوطلبان آن را قبول کنند تا با یک دیگر به بازی بپردازند و امتیاز بگیرند.خوشبختانه از بازنده امتیازی کم نمیشود!یعنی حالت غارت ندارد که برنده پول بازنده را بخورد

هم برنده و هم بازنده امتیاز میگیرند منتها بازنده مقداری کمتر میگیرد.

پس از اینکه روی آن صفحه ی شطرنج کلیک کردید یک پنجره باز خواهد شد که در بالای سه قسمت وجود دارد:

:Overview

اینجا همان صفحه ی اصلی یا دید کلی میباشد که ابتدا در آن یک قسمتی به نام other games دیده می شود .

در اینجا نام و بازی که کاربران در صفحه ی اصلی گذاشته اند مشاهده میشود .اگر روی هر بازی کلیک کنید میتوانید با آن کاربر بازی کنید.ممکن است کاربر آمادگی نداشته باشد.اگر شما روی بازی او کلیک کنید ، به او یک پیغام داده میشود که بازی شما را قبول کند! برای او یک پنجره ی کوچک باز میشود که در ان نوشته شده:

The Blackjack-game you opened is full.

و یک علامت تیک زیر این نوشته وجود دارد که اگر روی ان کلیک کند ، نام شما را میبیند و با زدن دکمه ی play now! میتواند با شما بازی کند.

...

همچنین در دید کلی میتوانید بازی هایی که در حال انجام آن ها هستید را ببینید.


:New game

در این قسمت میتوانید بازی که میخواهید در صفحه ی اصلی قرار دهید را انتخاب کنید.سمت راست صفحه زیر قسمت:number of players نیز میتوانید تعداد بازیکن هایی که میخواهید با ان ها بازی کنید را انتخاب کنید.سپس با زدن دکمه ی ok میتوانید بازی را در صفحه ی اصلی قرار دهید.


Game:

در این قسمت میتوانید به بازی هایی که در حال انجام آن ها هستید بپردازید.


________________________________________

توجه داشته باشید:

هر بازی 5 اکشن پوینت مصرف میکند.

مواظب بازی باشید.


آموزش بازی:

Get four :
2 نفره
شرایط برد : داشتن چهار مهره در یک خط افقی، عمودی یا مورب
روش بازی : شما بر روی یک ستون کلیک می کنید تا یک مهره در آن بیندازید. شما در حالی که سعی می کنید برنده شوید باید فعالیت حریف را زیر نظر داشته باشید.


Tic-Tac-Toe (دوز) :
2 نفره
شرایط برد : داشتن سه علامت در یک خط افقی، عمودی یا مورب
روش بازی : بر روی خانه ای که می خواهید کلیک کنید تا علامتتان ("x" یا "o") را بگذارید.

Dots and Boxes (خط و نقطه) :
2 نفره
شرایط برد : ساختن بیشترین مربع
روش بازی : دعوت کننده اندازه شبکه را تعیین می کند. در صفحه بازی روی خط چین ها کلیک کنید تا نقاط با خط به هم وصل شوند. هر کسی که آخرین خط مربع را بگذارد آن مربع را به دست می آورد و یک نوبت دیگر هم می گیرد. بازی وقتی به پایان می رسد که نتوان خط دیگری گذاشت.

Battle Ships (کشتی های جنگی) :
2 نفره
شرایط برد : نابود کردن تمام کشتی های جنگی حریف
روش بازی : کشتی های جنگی خود را بر روی شبکه بگذارید (قایق های کوچک چوبی را به روی شبکه بکشید). بعد از این که شما و حریفتان این کار را انجام دادید، می توانید به نوبت برای نابود کردن کشتی طرف مقابل بر روی صفحه کلیک کنید. اگر به هدف بزنید یک نوبت دیگر جایزه می گیرید.


Reversi :
2 نفره
شرایط برد : داشتن بیشترین تعداد مهره در انتهای بازی
روش بازی : بازی با چهار مهره شروع می شود، دو مهره تیره و دو مهره روشن. تیره اول حرکت می کند. شما فقط در خانه ای می توانید مهره تان را بگذارید که یک یا تعدادی از مهره های حریف در یک خط افقی، عمودی یا مورب بین آن و یکی از مهره های قبلی تان قرار گیرد. بعد از گذاشتن مهره، هر چیزی بین مهره جدید و مهره های قبلی بازیکن به رنگ بازیکن برگردانده می شود. اگر یک نفر نتواند حرکتی کند، نوبت به نفر دیگر می رسد. بازی وقتی تمام می شود که هیچ کس نتواند حرکتی کند.


Chess (شطرنج) :
2 نفره
شرایط برد : کیش و مات کردن شاه حریف
روش بازی : شما در ردیف اول (ردیف پایین) قلعه، اسب، فیل، وزیر، شاه، فیل، اسب و قلعه دارید. در ریف دوم فقط سرباز وجود دارد.
قلعه می تواند در خطوط مستقیم افقی یا عمودی حرکت کند. اسب می تواند دو خانه افقی یا عمودی سپس یک خانه قائم بر آن حرکت کند. فیل در جهت مورب حرکت می کند. وزیر می تواند افقی، عمودی یا مورب حرکت نماید. شاه فقط می تواند یک خانه در هر جهتی حرکتی نماید. سربازها می توانند در اولین حرکت دو خانه عمودی به جلو بروند، بعد از این فقط می توانند یک خانه به جلو بروند، همچنین برای زدن مهره حریف می توانند یک خانه مورب حرکت نمایند. حرکت مورب تنها راه سرباز برای زدن مهره دیگر است. توجه کنید که هیچ یک از مهره ها به جز اسب نمی توانند حرکت کنند اگر مهره ای دیگر بر سر راه آنها باشد.برای کیش و مات کردن شاه، شما باید کاری کنید که با هیچ حرکتی نتواند از زده شدن خلاصی یابد.
حرکت ویزه – قلعه رفتن : وقتی قلعه در موقعیت اولیه خود قرار دارد، شاه می تواند دو خانه به سمت قلعه حرکت کند و قلعه نیز از روی شاه می پرد و کنار قرار می گیرد. برای این کار هیچ مهره ای نباید بین قلعه و شاه باشد و هیچ کدام از آنها نباید قبلا حرکتی کرده باشند.
حرکت ویزه – ترفیع : وفتی یک سرباز به ردیف عقبی دشمن (دورترین ردیف از شما) برسد، به یک وزیر تبدیل می شود.


Blackjack :
4-2 نفره
شرایط برد : به دست آوردن 21 یا نزدیک ترین عدد به آن، بیش از 21 به صورت خودکار دستگیر می شود (می بازد).
روش بازی : هر کارت یک ارزش عددی دارد. کارت های سلطنتی 10 امتیاز دارند. تک 1 یا 11 امتیازدارد. شما با کلیک بر روی "Draw Card." کار می کشید (دریافت می کنید). اگر بیش از 21 بیاورید، گزینه ای برای کشیدن کارت نخواهید داشت. بازی وقتی تمام می شود که هیچ کس کارتی نکشد(یا همه بر روی "No Card" کلیک کنند یا همه دستگیر شوند).





:: موضوعات مرتبط: آموزش بازی، ،

نویسنده : _-skeletor-_ تاریخ : دو شنبه 23 مرداد 1391


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Travians مي باشد.